dijous, 15 de març del 2012

Expressió oral i expressió escrita

Hola una altra vegada!

Aquí teniu l'expressió oral que va fer en Biel Fiol (1r A). Li va sortir beníssim! Algú més s'anima a fer-nos partíceps del viatge que li agradaria fer? De moment jo he gaudit molt del que m'heu ensenyat vosaltres a mi sobre els llocs on us agradaria viatjar. Gràcies!

Barcelona Oral Imatges


 
BARCELONA

Ara us parlaré del viatge que m'agradaria fer amb la meva família a Barcelona aquesta primavera.
   El que a mi em faria més ganes d'anar a veure seria un partit del Barça, ja que hi he anat altres vegades i he passat molt de gust.
   D'altra banda, no em perdria la visita al museu d'història de Catalunya. Aquest museu es centra principalment en la història moderna que a mi m'apassiona molt més que no l'època del paleolític, el neolític o altres èpoques. A part, la meva família i jo tenim planejat anar al museu marítim, on hi ha unes espectaculars representacions d'embarcacions antigues.
   A mi sempre m'ha agradat fer invents i provar coses noves amb el meu padrí, per això, no deixaria perdre l'oportunitat d'anar a visitar el Cosmocaixa, que és segurament el museu de ciència més important de Catalunya.
   Per no estar sempre a llocs coberts també hem pensat visitar alguns monuments de Gaudí, sobretot el Parc Güell. Em faria gràcia poder veure la sala de les columnes i totes aquelles formes arquitectòniques.
   Com a aficionat de la lectura em faria molta il·lusió anar a passejar el dia de Sant Jordi per les Rambles i comprar molts de llibres.
   Si aconseguesc fer aquest viatge haurà estat una experiència especial per mi.

Biel Fiol
1A ESO

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada