dimarts, 31 de juliol del 2012

A l'estiu també podem anar fent feina

Bon dia, com duis l'estiu?

Segur que de tant en tant enyorau els llibres! Clar que també deveu estar tot el dia per amunt i per avall amb les bicicletes i quan arriba el vespre deveu acabar rebentats. Bé, idò per no cansar-vos tant, podríeu anar fent pauses de tant en tant i agafar un bon llibre, com aquests surfistes de la foto!



Per cert, ja sabeu on va anar a parar en Yussuf? Sabeu qui era en Marc Ferrer? On torna després d'haver anat a Eivissa? Per què don Josep volia que en Yussuf viatjàs amb la màquina del temps? Què passa amb na Clara?

I com que més o menys som a la meitat de l'estiu, us pas un enllaç per als més llegidors, perquè trieu qualque llibre per llegir a la platja i fer-vos ben llestos.

A més, per si voleu compartir les vostres lectures i veure què llegeixen altres joves com vosaltres dels Països Catalans, podeu entrar a Què llegeixes?. En aquesta pàgina hi ha un concurs de fotografia i lectura a la fresca. Qui s'hi anima?

Finalment, us enllaç una pàgina per fer dictats i repassar l'ortografia en general i us anim a trescar per la pàgina d'ortografia d'EDU365 per seguir treballant i no perdre el que hem après durant tot el curs.

US RECORD QUE, els que teniu l'assignatura suspesa, heu de presentar la feina que està penjada a la pàgina de l'IES Felanitx (teniu l'enllaç a l'entrada anterior a aquesta). La resta, també la podeu treballar si voleu, però que ho facin sobretot aquells a qui vaig avisar.

I com que em va faltar posar una cançó que m'havíeu demanat a classe, aquí us deix "La flama" d'Obrint Pas, que per cert, vaig anar a veure a Artà en un concert a favor de la llengua catalana. SALUT!



6 comentaris:

  1. Ei Barbera! Ja t'enyor! Aquest estiu és "MEL"! De moment m'he llegit: "Les grans aventures d'en Charlie i el senyor Willy Wonka (Roald Dahl)" i m'estic llegin´t: "Carn de canó (Donna Leon)"! ESPER QUE PASSIS UN BON ESTIU! Ara ets per València no? jejeje (Miquel Àngel Roig Maimó) :)

    ResponElimina
  2. Ei, Miquel Àngel, jo sí que t'enyor, us enyor i us enyoraré! Ens haurem d'inventar qualque cosa per seguir en contacte l'any que ve. Clar que sempre puc venir de públic als vostres concerts! ;-)
    Aquest MEL d'estiu m'ha encantat! I encara m'ha agradat més saber que estàs llegint tant!
    El poble en concret on som és Agres, comarca del Comtat, en ple parc natural de la Serra de Mariola.
    Jo també esper que ACABIS de passar un molt bon estiu i que gaudeixis dels bons concerts que es fan per Mallorca. Porreres fa dos dies que era una festa i jo m'he morta d'enveja per no poder-hi anar!
    SALUT i BONES VACANCES!

    ResponElimina
  3. Barbara cóm te van les vacances?esper que molt entretenides ,yo estic pasantles mol be .ha veure si llegeixes el meu blog te deixo
    el link :http://smcarolina.blogspot.com.es/Bon estiu

    ResponElimina
  4. Hola, Carolina! Les vacances han anat molt bé. Ara ja estic a punt per tornar a començar el curs, tot i que de moment no tenc feina, així que no em veuràs per l'institut. Això sí, com que estudii a la universitat i faré repassos a casa, segur que estaré ben entretinguda. Salut i que tenguis un bon curs!
    Per cert, vaja blog que tens! Estàs feta tota una escriptora! A veure si et planteges escriure en català qualque dia! ;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. gracies barbara mu plantejare aixo de escriure en catala .

      Elimina