divendres, 25 de novembre del 2011

"Aniversari" de Manel

Avui, Santa Catalina i dia de la no violència de gènere, hem escoltat "Aniversari" de Manel. Aquí teniu, com sempre, la cançó i la lletra amb els buits. Per cert, hi torna a haver una paraula incorrecta. Per quina la substituiríeu?



Els llums s'han apagat, han tret el ____________.
Aplaudien els pares, els tiets i els amics,
tots alhora, agrupats en un únic crit:
que demani un desig,
que demani un desig.
-
I tu, nerviosa,
com sempre que et toca ser el centre d'atenció,
has fixat els ulls en un punt imprecís del mejador
-
Un segon, dos segons, tres segons, quatre... i cinc
-
Els teus ulls cavalcaven buscant un desig
les espelmes _____________ i alguns dels amics
t'enfocaven amb càmares de retratar
una veu comentava: ai, que guapa està
i jo en el fons ______________ el culet de la copa
decidit a trobar un raconet adequat
per fer-me petit petit,
del tamany d’una mosca
del tamany d’un mosquit.
-
Per un cop ___________ sota els tam__orets
i la taula allargada pels dos ca___allets,
fer-me pas amb prudència per un entramat
de sabates d'hivern, i confeti aixafat
-
i esprintar maleint la llargada dels meus nous ________
i amagar-me entre un tap de suro i la paret
just a temps que no em mengi el collons de gatet.

7 comentaris:

  1. aquesta canço m'ancanta, crec que es molt interesant i divertida, a mi no se m'acut res, pero a mi m'agradaria fer una altre activitat amb aquesta canço.

    Constança

    ResponElimina
  2. Estic contenta que t'hagi agradat! A mi m'encanta Manel. Mirarem de tornar a posar qualque cançó d'aquest grup, idò!

    ResponElimina
  3. barbara si vols nos podies fer aquesta musica LIPDUB FELANITX. Mallorca m'agrada!?

    ResponElimina
  4. barbara si vols pudries publicar aquesta canço

    ResponElimina
  5. La paraula es buscant i hauria de ser cercant

    ResponElimina
  6. Ah!!I també últim hauria de ser darrer

    ResponElimina
  7. ANÒNIM: Gràcies per la proposta de la cançó que s'utilitza al vídeo del LIBDUP de Felanitx. És d'Obrint Pas i m'encanten. La passarem!
    ALICIA: les paraules que has posat són totes correctes, és a dir, totes són sinònims i correctes en català. La paraula que és incorrecte està en cursiva... Segueix cercant o buscant! Ara ja ho tens molt fàcil.

    ResponElimina