divendres, 11 de novembre del 2011

Els divendres: lectura i cançó.

Hola a tots!
Us record que els divendres és el dia de lectura i que, per tant, fa falta que dugueu La comèdia de l'olla.
I aquí teniu la primera cançó que vàrem escoltar: Calgary 88 d'Antònia Font.





I aquí teniu la lletra amb espais buits que havia d'emplenar.

Classificats per a la final de patinatge artístic,
no tot era físic ni mental, també era _______________,
tu i jo festejàvem i representàvem Espanya
a l'olimpíada d'hivern del Canadà.
Abans de sortir tu vares dir
-Te casaries amb jo?- I vaig contestar
-Avui, ens casam, si guanyam la ___________________.

En sincronia i a mȧxima velocitat,
te’n vas a l'aire amb una força increïble
i, a punt de caure, t'agaf,
et fas la morta i jo vaig alerta, feim una corba oberta,
agaf energia i _________ només amb una mà.
Fas una gràcia de ballarina a sa punta dels patins,
sona un redoble de bateria i feim com que discutir,
al jurat se creuen mirades, crec que els _______________,
feim una “hetxura” d'estàtua final mirant el sòtil rient i alenant.

Ballam aquesta melodia moderna a una pista de gel de Calgary 88,
ja sona la cançó per megafonia "Atlantis is Calling (S.O.S. for love).

Els locutors ______________ que Rússia va treure un 9'5,
eLs favorits eren suecs i tenien just un 9'75,
_______________ les taules i tots ens posen un 10,
véns cap a jo, m'abraces i plores, i me trepitges un peu,
li demanam a un jutge de pista si ens vol casar ell,
és en directe i ho televisen a tots es cinc continents,
damunt el ___________ amb la medalla ens dona'm la mȧ,
senten pels micros així com ens casen
i dins la tele tu i jo ens besam.

Ballam aquesta melodia moderna a una pista de gel de Calgary 88,
ja sona sa cançó per megafonia "Atlantis is Calling (S.O.S. for love).

2 comentaris:

  1. Barbara, si i pensas posa la canso d'Aniversari, perque m'ha agradat moltissim.

    ResponElimina
  2. "Bàrbera, si hi penses, posa la cançó d'Aniversari perquè m'ha agradat moltíssim". Això està fet! Ho faig ara mateix! Bon cap de setmana!

    ResponElimina